streda 4. novembra 2015

TEKVICOVÁ POLIEVKA

Huhuuuuu. Aj keď je už po Halloweene, u mňa stále žije jeseň na plno :) Preto som prvý krát ukuchtila tekvicovú ej kej ej Hokkaido polievku. Netuším ako chutí tá pravá polievka od šéfkuchára ale táto mi tiež chutila. Tak poďme na recept 




   POTREBUJEME: 
hokkaido tekvicu
2 cibule
3 mrkvy
2 zemiaky
soľ
čierne mleté korenie
olej
1,5l vody
bujón

POSTUP:
Tekvicu si umyjeme, odstránime z nej poškodenú šupu a nakrájame na malé kocky. Necháme piecť asi 20-30 minút na 200 stupňov. Zatiaľ, kým sa tekvica pečie si nakrájame cibulu, mrkvu a zemiaky na kocky. Cibulku opražíme na oleji, pridáme mrkvu, zemiaky a zalejeme horúcou vodou. Pridáme bujón a zeleninu varíme do mäkka. Keď je zelenina akurát, pridáme tekvicu a pomixujeme. Na záver dochutíme a môžeme podávať :) je množstvo spôsobov ako pripraviť túto chutnú polievku, ja som si vybrala ako prvý recept práve tento a určite vyskúšam aj ďalšie.
                                    

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Copyright © 2014 patra