piatok 6. novembra 2015

Nikdy kým...

Poznáte ten pocit, keď nikdy nič neurobíte a všetko ostane len pri slovách? Mne sa to permanentne stáva celý život a konečne som došla na to PREČO. V tomto článku sa s vami podelím o jeden z mojich vyriešených problémov, ktorý ma už dlhšie trápil a verím, že aj vám pomôže :)





Odkedy sama konám bez opýtania sa rodičov tak dokopy nič nerobím. Tým myslím veci, ktoré treba zmenežovať alebo sa aspoň dohodnúť na termíne kedy ich vykonať. To isté platí aj pri vete: ,, veď si napíšeme a dohodneme sa." NIEKEDY.  Slovo, ktoré je tak samozrejmé, že viete čas aj keď ho neviete. NIKDY. To je to správne slovo. Niekedy sa zväčša rovná nikdy. Ak patríte do skupiny ľudí, ktorí vyriešia túto vec bez problémov a splnia svoj "sľub", tak môžem povedať, že ste šťastní a spokojní aspoň z jednej strany. Vďaka tejto mojej vlastnosti som zmeškala desiatky príležitostí a dosť ma to mrzí. Od projektov na fotenie cez výlety až po youtube. Plány ostali len zabudnutými vyslovenými slovami čo je dosť smutné.

Celý problém je teda v tom, že namiesto konkrétneho času použijem slovíčko NIEKEDY. Možno je to lenivosť alebo nezodpovednosť, to naozaj neviem ale je to hlavne nevýhoda. Všetko potom buď prepásnem alebo robím na poslednú chvíľu a to nie je dobré čo sa týka psychickej stránky. Dosť to deprimuje a demotivuje. Nakoniec ma jedna skúsenosť donútila rozmýšľať nad vecou, ktorú som nikdy neriešila. 

Viac ako pol roka mi mama hovorila, že potrebuje preniesť papiere. Sama povedala niekedy, tým pádom sme to neriešili. Nakoniec sme sa dostali na posledný deň termínu odnesenia vecí. Čo si myslíte, že nastalo? :) Hádky, stresy a nervy. Toto nám treba? Mne určite nie. Taktiež pri písaní si so starými známymi. ,, niekedy by sme mohli ísť von". Táto veta stačí na to, aby bolo viac ako jasné, že sa s tými ľuďmi neuvidím ďalšie roky. 

Skúsila som teda taktiku konkrétneho času. Z niekedy sa stala realita. Reálna realita, vďaka ktorej mám možnosť realizovať svoje slová, pri najlepšom sny :) Nezabúdajte na to, že celý svet ako ho vnímate sa odzrkadluje na vašej psychike. Tak ako si zariadite tak máte a je to fakt. Čiže ak si spravíte veci dopredu a zodpovedne verte tomu, že budete spokojní, pokojní a šťastní.

Dúfam, že sa nad tým zamyslíte a že vám tento objav pomôže v živote :) 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Copyright © 2014 patra