pondelok 9. novembra 2015

Šalát s kuskusom a sójovými plátkami

Ak ma sledujete pravidelne a všade, mohli ste postrehnúť, že sa opäť snažím nejesť mäso. Smiešne bude ak si to prečítam o týždeň s hamburgerom v ruke :D snáď mi to tak skoro neskončí a prejde to na prirodzené konanie pre mňa. Dnes som si na skúšku spravila šalát, ktorý som odkukala z videa a vôbec som netušila čo to je tak som analyzovala a skúsila. Bola to BOMBA. Preto aj keď je to úplne jednoduchý recept, chcem sa sním podeliť :)






POTREBUJEME:

šalátovú zmes
kuskus
sójové plátky
korenie na grilovanie
vodu
soľ
bujón
sójová omáčka


Hneď na začiatok by som chcela upozorniť, že som si vedomá bujónu a jeho "čistoty" ale tým, že som si ešte nezvykla na chuť sójového výrobku tak sa snažím čo najviac prebiť tú chuť, aby sa mi sója neznechutila. Späť k receptu. Ako prvé som si postavila na oheň vodu (tak aby mi sójové mäso plávalo). Pridala som doň bujón a PL sójovej omáčky. Priviedla som vodu do varu a dala si variť sójové plátky. Z oboch strán som ju nechala povariť do mäkka asi 7-10 minút. Zatial som si nakrájala šalát na menšie kúsky, kuskus som si pripravila podľa návodu ( pomer teplej vody a kuskusu 1:1, nechať chvíľu prikryté, osoliť, poolejovať). Uvarené sójové plátky som precedila, okorenila korením a opražila z ľahka z oboch strán. Mäso som nakrájala, pridala do šalátu spolu s kuskusom, poriadne premiešala a obed bol hotový :) Ani som neverila, že mi to tak zachutí a nasýti! Dobrú chuť :)

V prípade uvarenia si nejakej špeciality odo mňa ma heštegujte #KUCHTRA :P




0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Copyright © 2014 patra