sobota 21. marca 2015

avokadovy tatarak ?

Pri tomto názve sa mi zastavil rozum. Avokádový tatarák? Čo to do .......... Ale keďže ma prekvapila avokádová nátierka, tak som si povedala, že preč s predsudkami a skúsim to. Výsledok? dočítate sa nižšie.



budete potrebovať:
zrelé avokádo
cibuľa
horčica
kečup
 wornchestrova omáčka
sójová omáčka
soľ
čierne korenie

Cibulu nakrájate na malé kúsky a pridáte do rozmačkaného avokáda. Avokádo by nemalo byť roztlačené na kašu ale mali by tam byť troška väčšie kúsky. Pridáte za lyžicu kečupu a horčice, troška sójovky, wornchestru, soli a korenia, zamiešate a postupne dochucujete. Necháte chvíľu odstáť a môžete papať :) ja som si k tomu kúpila taký ten chlieb na chlebíčky a výsledok bol taký úžasný, že som utekala do obchodu po ďalšie avokádo :)
Copyright © 2014 patra