utorok 14. apríla 2015

Obed ala Jamie Oliver

Včera v noci som od nudy pozerala program o varení a Jamie robil svoje minutky (30 minút a spravil 4 chody). Keď som sa ráno zobudila, zistila som, že máme presne tie isté ingrediencie tak som si povedala, že to skúsim a takto to dopadlo :) 


Recept pozostáva zo 4 väčších šampiónov, 2 strúčiky cesnaku, hrsť petržlenovej vňate, citrón, soľ, korenie, olivový olej a sýr. 


Do nádoby, v ktorej budeme piecť hríby si zmiešame asi 3 PL oleja, pretlačený cesnak, nakrájaný petržlen, ČL citrónu, soľ a korenie, poriadne premiešame a hríby v tom poriadne obalíme. Do stredu pridáme sýr a pokvapkáme ešte olivovým olejom, osolíme a okoreníme.


Trúbu necháme vyhriať na 150 stupňov a pečieme do zlatova :) Hríby počas pečenia pustia vodu ale ono sa to vyparí. Podávala som to s varenými zemiakmi pokvapkanými olejom, citrónom s petržlenom alebo timiánom (čerstvým) a samozrejme som to aj osolila.



DOBRÚ CHUŤ :)


Copyright © 2014 patra