nedeľa 25. októbra 2015

JESENNÁ VÝZDOBA

Ahojte opäť :)

V tomto článku sa dočítate, aké veci som použila na jesenné DIY a kde som ich kúpila. Dúfam, že sa vám podarí zohnať veci a že si so mnou spravíte nejakú tú výzdobu :) poďme na to









DIY

1. Váza plná jesene

váza - IKEA
motúz - papierníctvo / Panta Rhei (Creative)
gaštany, šišky, list - les :D

Motúz som musela prilepiť tekutým lepidlom lebo mi nedržal kvôli zlému tvaru vázy.


2. Listy na špagáte

špagát / bavlna - Panta Rhei (Creative)
tekuté lepidlo - Panta Rhei (Creative)


3. Tekvičkové gaštany

akrylová farba - ja ju mám z Pagra (Kittse) ale nájdete ju aj v Panta Rhei (Creative)
penový štetec - Panta Rhei (Creative)
fixka - papiernictvo

Na dostatočné prekrytie gaštanu som musela použiť 3 vrstvy akrylu v hodinových intervaloch aby to poriadne zaschlo


4. Jesenné plátno

plátno - Panta Rhei (Creative)
akrylové farby - Pagro / Panta Rhei (Creative)
rôzne doplnky na doladenie obrazu


5. Pohár s trblietkami


pohár - IKEA
trblietky - Panta Rhei (Creative)
tekuté lepidlo - Panta Rhei (Creative)

Trblietky som nechala schnúť aspoň hodinu a potom som pomaly naniesla ochrannú vrstvu lepidla, aby sa mi trblietky nezotreli pri umývaní


DOPLNKY


1. Vianočné svetielka - Tesco
2. Vankúše väčšie - IKEA
    Návliečky - IKEA
    Vankúš menší - Tesco
3. Podsedák - IKEA
    Tapeta - môj blog -> obrázky :)
4. Drevená doska pod kozmetiku - DEPOT (Kittse)
5. Sviečky - Yankee Candle / Panta Rhei (Creative)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Copyright © 2014 patra